(iOS) Pokellector: Pokemon Card Collection Management huijauskoodigeneraattorin avaimet
Mar 15, 2022 9:25:24 GMT
Post by smokidrochubzea on Mar 15, 2022 9:25:24 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pokellector: Pokemon Card Collection Management ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pokellector: Pokemon Card Collection Management IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodigeneraattorin avaimet ▞▞▞
▞▞▞ Pokellector: Pokemon Card Collection Management 2022 version ▞▞▞
Käytän itse tätä sovellusta melko paljon korttieni seuraamiseen, jotta tiedän, mitkä minulla on. Ainoa ongelmani on se, että minulla ei ole erilaista valintaa tavallisille ja käänteisille holografisille korteille.
Poistumispainike ponnahtaa esiin jatkuvasti ja kun painan Peruuta, se vain ponnahtaa esiin, joten minun on poistuttava sovelluksesta joka kerta, kun korjaan tämän ja muutan luokitustani
Pokellector: Pokemon Card Collection Management ٹولز wbsi
Tämä on itse asiassa toiminut paremmin kuin odotin. Sen erittäin helppo napauttaa tarvitsemasi korttien shekkejä ja se toimii melko hyvin myös vanhojen korttien tietokantana. Sillä on vain vähän vaikeuksia ladata uudelleen sovellusten ja tietysti mainosten vaihtamisen jälkeen, mutta muuten olen tyytyväinen siihen, että se on ilmainen ja erittäin helppokäyttöinen.
Se on todella hyödyllinen sovellus, mutta siinä pitäisi olla pakanvalmistaja, joka auttaa sinua tekemään pakkoja varmistaaksesi, että saat kortit sen sijaan, että ostaisit satunnaisia kortteja ja jatkaisit sieltä.
Ei hyvä
Sovellukseni ei virallisesti avaudu, minulla on kaikki nykyinen kokoelmani valmiina, enkä pääse käsiksi siihen
Juuri mitä tarvitsin
Kadotin tietokantani, yritän valita kuvan, mutta en avaudu, täytyy sulkea ja avata usein... kameravirhe... no ei niin hyvä
Tietokannan lataaminen epäonnistuu edelleen!! Tämä oli erittäin hyödyllistä, kun se toimi. Olen hyvin turhautunut.
Sovellus on aika siisti toistaiseksi. Mainokset karkottavat sinut sovelluksesta, vaikka istuisit koko asian läpi. Sinun on käynnistettävä sovellus uudelleen jokaisen mainoksen jälkeen.
Rakastan tätä sovellusta, koska se auttaa minua järjestämään asioita paljon helpommin, mutta... Miksei siellä ole osiota 1. painoksen korteille, koska minulla on 1. painoksen hidaspoke.
Muutamia bugeja ja paljon mainoksia. Se on muuten loistava sovellus
Ei avaudu 2 kertaa yrittänyt pyyhkäistä välilehtiä, voitko korjata tämän
Koska tämä on ensimmäinen sovellus Play Kaupassa ja koska tämä on hyvä idea, saat 3 tähteä ☺
Käytin sitä pitämään kirjaa japanilaisista korteistani, mutta nyt se ei vain lataudu ollenkaan
Loistava sovellus käytettäväksi! Minusta tuntuu, että lisää suodatinvaihtoehtoja olisi hyvä idea. Esimerkiksi näyttää kaikki kortit, lajitella harvinaisuuden mukaan, lajitella hinnan mukaan, lajitella suurimman kysynnän mukaan jne
Se tarvitsee tavan erottaa ensimmäiset painokset.
Hyvä 👍 Hyvä referenssi.
Jewel Friends: Match 3 PVP કેઝ્યુઅલ mvt
ittellä on joku 400-500 korttia nii tosi hyvä!
Upea ilmainen sovellus
Se on todella siistiä, mutta voisitko lisätä jonkinlaisen ilmaisimen, joka kertoo minulle, mitkä kortit ovat holoja ja mitkä eivät. Sitä on vaikea erottaa kuvista, varsinkin vanhemmista korteista, ja arvostan sitä todella
Tämä sovellus ei avaudu puhelimessani. Se näyttää hienolta sovellukselta, mutta yritän avata sen. Se ei aukea.
Päivitys: nyt on paljon skannauksia mutta alkuperäisten tcg-korttien skannaukset ovat vääriä.... Joidenkin korttien kuvat ovat vääriä....Ja elektrodikortti on täysin väärä... Mutta sen lisäksi Rakastan edelleen tätä sovellusta jatka samaan malliin!!!
Pokellector: Pokemon Card Collection Management Nástroje yxet
Uck
Se on erittäin hyödyllinen kerääjälle
Milloin kokoelmaominaisuus tulee saataville?!!?
Tämä voi olla loistava sovellus, mutta valitettavasti paljon puuttuu vielä. Varsinkin kyky seurata kokoelmaani. Myös kouluttajasetit valitettavasti puuttuvat, kuten kaikki käänteiset holokortit. Olisi kiva nähdä myös kansirakennusominaisuus.
Se on loistava tapa säilyttää dokumentti korteistasi, mutta siellä on niin monia lisäyksiä, kuten yksi 30 sekunnin välein
Pokellector: Pokemon Card Collection Management ხელსაწყოები too
Se on hyvä, mutta lataaminen vie aikaa
Paras sovellus laatuaan imo. Kaikki kortit kaikista sarjoista saatavilla englanninkielisillä pikkukuvilla. Hakupalkki on sovelluksen paras osa: se toimii hyvin. En anna 5 tähteä, koska sovellus jäätyy usein avattaessa.
ennen oli hyvä, nyt se on häiriintynyt. Rakastin tätä sovellusta ja käytin sitä joka päivä, kun ostin ja myyn koko ajan. mutta nyt on outo bugi, jossa sovelluksen näyttö pimenee ja palaa normaaliksi jatkuvassa välähdyksessä ja se on käyttökelvoton
Tällä sovelluksella on potentiaalia. Se kuitenkin kaatuu toisinaan, siinä ei ole varoitusta poistuttaessa, joten jos painan takaisin liian monta kertaa, sovellus sulkeutuu, ja mikä pahinta, se ponnahtaa aina esiin laatikon, joka pyytää minua arvioimaan sovelluksen, vaikka olen jo yrittänyt tehdä se lopettaa. Siksi sovellus on käyttökelvoton, joten nauti 1 tähden arviostasi.
Milloin kokoelma tracker päivitetään
Tämä sovellus oli loistava kuukausi sitten, mutta en näytä pääsevän takaisin tililleni. En ole varma, onko heidän palvelimensa viivästynyt/ongelmia. Halusin käyttää sovellusta, koska verkkosivustolla oli tänään ongelmia.
Käytän tätä koko ajan ja kaikki kortit ovat siellä, mutta se ei anna minun tehdä uusinta päivitystä.
Atul
ei voi selata tätä sovellusta. kaikki on järjestetty sarjan mukaan, mikä on erittäin epämukavaa. Muut ihmiset voivat vakoilla, mitä sinun on hiottava heidän prosessinsa asioihin tehdäkseen elämästäsi vaikeampaa. Haluan vain selata kuvia niistä joista pidän - tämä sovellus ei voi tehdä niin, mutta voi tehdä niistä, joista pidät, kalliimpia kertomalla ahneelle ppl:lle, mistä pidät. Oman kokoelmasi näkemiseen ei ole painiketta - näet vain yksittäiset sarjat.
Rakastan tätä sovellusta, toivon vain, että olisi vaihtoehto varjolle vähemmän ja 1. painos